Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/16929
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CIRCUIT - Grup de Recerca en Circuits i Sistemes de Comunicació |
dc.contributor.author | Bonet Dalmau, Jordi |
dc.contributor.author | Alsina Aubach, Montserrat |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Bonet, J.; Alsina, M. Teaching symbolic language to non-native speakers. A: European Society for Engineering Education. "Engineering education 2020: meet the future: proceedings of the 40th SEFI Annual Conference 2012". Thessaloniki: 2012, p. 166-167. |
dc.identifier.citation | 978-2-87352-005-2 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/16929 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://www.sefi.be/conference-2012/Papers/Papers/014.pdf |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | English language--Technical English--Study and teaching |
dc.subject | Anglès tècnic--Ensenyament |
dc.title | Teaching symbolic language to non-native speakers |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |