To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/16856
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. MPI - Modelització i Processament de la Informació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GPLN - Grup de Processament del Llenguatge Natural |
dc.contributor.author | O'Donnell, Gareth |
dc.contributor.author | Kuder, Matthias |
dc.contributor.author | Dyrenfurth, Michael |
dc.contributor.author | Murphy, Mike |
dc.contributor.author | Bertoline, Gary |
dc.contributor.author | Herrick, Robert |
dc.contributor.author | Newton, Kathryne |
dc.contributor.author | Sancho Samsó, María Ribera |
dc.contributor.author | Castell Ariño, Núria |
dc.contributor.author | Barnes, James L. |
dc.date | 2011 |
dc.identifier.citation | Dyrenfurth, M. [et al.]. Critical issues and lessons learned in establishing concurrent international MS degree programs in engineering technology. A: ASEE Annual Conference & Exposition. "ASEE 2011 Annual Conference Proceedings". Vancouver, BC: 2011, p. 1-13. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/16856 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Degrees, Academic |
dc.subject | Engineering -- Study and teaching (Higher) |
dc.subject | Títols acadèmics |
dc.subject | Enginyeria -- Ensenyament |
dc.title | Critical issues and lessons learned in establishing concurrent international MS degree programs in engineering technology |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |