Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/202617

Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar
Vidal Salazar, Sonia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael
En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït.
09-10-2012
Publicitat
Estereotips
Imatge de la dona en la publicitat
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
95 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-VIDAL-2012.pdf 355.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem