dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Menal Casas, Jordi, |
dc.contributor.author |
Surdé Rincón, Glòria |
dc.date.accessioned |
2012-10-08T12:09:15Z |
dc.date.available |
2012-10-08T12:09:15Z |
dc.date.created |
2012-07 |
dc.date.issued |
2012-10-08 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/202568 |
dc.format.extent |
63 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Neuromàrqueting |
dc.subject.other |
Consumidors |
dc.subject.other |
Aspectes psicològics |
dc.title |
Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació
que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi
dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen
de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia
a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre
el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant
l’acte de compra. |