Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/202568

Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor
Surdé Rincón, Glòria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Menal Casas, Jordi,
“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.
08-10-2012
Neuromàrqueting
Consumidors
Aspectes psicològics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
63 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-SURDE-2012.pdf 1.819 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem