dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
García Tamayo, Rubén |
dc.date.accessioned |
2012-10-05T11:08:53Z |
dc.date.available |
2012-10-05T11:08:53Z |
dc.date.created |
2012-05 |
dc.date.issued |
2012-10-05 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/202526 |
dc.format.extent |
79 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
|
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Crisis econòmiques |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Agències de publicitat |
dc.subject.other |
Espanya |
dc.title |
Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011 |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El
treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles
han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic
que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar
aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el
descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica.
Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que
posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les
agències. |