Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/202526

Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011
García Tamayo, Rubén
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber
El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.
05-10-2012
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Crisis econòmiques
Publicitat
Agències de publicitat
Espanya
79 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012.pdf 26.74 MB PDF
TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012(ANNEXOS).pdf 34.73 MB PDF Annexos

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a