Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/29015

A la recerca del lloc de la literatura infantil i juvenil en el curriculum escolar
Mendoza Fillola, Antonio
Universitat de Barcelona
La Reforma del sistema educatiu, innovadora en alguns aspectes, ha assignat algun espai a la Literatura Infantil i Juvenil (d'ara endavant, LIJ) en els dissenys curriculars. Pero ho ha fet d'una manera implícita, tacita, gairebé en complicitat amb el professor que vulgui recórrerhi en les seves activitats d'aula. Com que no es tracta d'un contingut, ni d'un objectiu d'aprenentatge en ella mateixa, la seva presencia esta diluida en les previsions curriculars. Pero hi éso. En aquestes pagines intentaré de presentar un conjunt de raons i referencies que avalin l'efectivitat de la utilització de la LIJ en l'ambit escolar, que supera la del seu ús com a mer recurs didactic.
27-09-2012
Literatura infantil
Literatura juvenil
Didàctica de la literatura
Reforma de l'educació
Currículums (Ensenyament)
Children's literature
Young adult literature
Literature teaching methods
Educational change
Curricula (Courses of study)
(c) ICE Universitat de Barcelona, 1994
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem