Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/29164

Avaluació inicial sobre programació de seqüències didàctiques de llengua en la formació del professorat
Monné, Pilar
Universitat de Barcelona
En aquest article es presenten els resultats d'una experiència d'avaluació inicial integrada en elprocés de programació de seqüències didàctiques de llengua que, amb l'ajuda del Moodle, s'ha dut aterme en l'assignatura Didàctica de la llengua II de la titulació de Mestre d'Educació Primària de laUniversitat de Barcelona. L'experiència se centra en l'avaluació inicial perquè es considera un factor clauper afavorir l'autoregulació de l'alumnat i perquè existeix un fort desfasament entre el tractament quemereix aquest tema en els models didàctics més consensuats i la realitat de la pràctica educativa. Elcontingut de l'article s'organitza en quatre apartats: En el primer, es presenta el context, elsantecedents i els destinataris de l'experiència. En el segon, es presenta la necessitat i justificaciód'incidir en l'avaluació inicial, el tractament i la fonamentació que aquesta avaluació mereix en elsmodels de referència i la integració i coherència d'aquesta avaluació en el disseny global de l'assignatura.En el tercer, es presenten els objectius concrets de l'experiència, la metodologia i recursos per dur¿la aterme i els resultats obtinguts. Finalment, en l'últim apartat es valoren aquests resultats, primer, enfunció de la millora en el procés d'autoregulació de l'alumnat i, després, de la validació del plantejamentde l'assignatura.
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/28923
26-09-2012
Didàctica de la llengua
Innovacions educatives
Educació superior
Formació del professorat
Language teaching methods
Educational innovations
Higher education
Teacher training
cc-by-nc-nd (c) Institut de Ciències de l'Educació (ICE), 2012
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bookPart
Institut de Ciències de l'Educació. Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem