Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/29162

Reflexionem amb en Frato. Una experiència de desenvolupament de competències transversals als estudis de Mestre d'Educació Infantil
Ambròs, Alba; Fons, Montserrat
Universitat de Barcelona
Reflexionem amb en Frato és un projecte d'innovació que s'ha portat a terme a la Facultat de Formació del Professorat de la Universitat de Barcelona, en l'assignatura de Didàctica de la llengua IIdels estudis de Mestre en l'especialitat d'Educació Infantil, durant quatre cursos lectius en horari de matí i tarda. La tasca forma part d'un projecte del grup d'innovació docent consolidat de la Universitat de Barcelona GIDC-DLL, al qual pertanyen les dues professores. La innovació té la voluntat d'iniciar la transformació de l'ensenyament i aprenentatge a la universitat en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior com a context general i, més específicament, dins la matèria de Didàctica de la llengua II delsestudis de Mestre en l'especialitat d'Educació Infantil. El projecte neix arran de la publicació del llibreFrato: 40 anys amb ulls d'infant, de Francesco Tonucci, a partir del qual es planteja una seqüènciaformativa competencial per als estudiants fàcilment transferible i amb valoracions molts positives.
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/28923
26-09-2012
Didàctica de la llengua
Didàctica de la literatura
Educació superior
Innovacions educatives
Language teaching methods
Literature teaching methods
Higher education
Educational innovations
cc-by-nc-nd (c) Institut de Ciències de l'Educació (ICE), 2012
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bookPart
Institut de Ciències de l'Educació. Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem