Título:
|
Atenció a les altes capacitats
|
Autor/a:
|
Asenjo Luque, Montse
|
Otros autores:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Casadevall Sala, Anna |
Abstract:
|
Davant dels diferents criteris sobre l'atenció a les altes capacitats, aquest estudi pretén contrastar com el sistema educatiu actual fa front a un possible cas en un centre de primària de Girona, de quina manera es mobilitza i dóna resposta a aquests tipus de necessitats educatives, enfront referents teòrics com l'educació lenta, inclusiva i constructivista entesa sobre les bases de la psicologia positiva, que ens permetran posar en evidència l'actual sistema d'intervenció a les altes capacitats. |
Abstract:
|
Ante los diferentes criterios sobre la atención a las altas capacidades, este estudio pretende contrastar cómo el sistema educativo actual hace frente a un posible caso en un centro de primaria de Girona, de qué manera se moviliza y da respuesta a estos tipos de necesidades educativas, frente referentes teóricos como la educación lenta, inclusiva y constructivista entendida sobre las bases de la psicología positiva, que nos permitirán poner en evidencia el actual sistema de intervención a las altas capacidades. |
Materia(s):
|
-educació inclusiva -psicologia positiva -educación inclusiva -psicología positiva -inclusive education -positive psychology -Educational psychology -Psicologia pedagògica -Psicología pedagógica |
Derechos:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Compartir:
|
|