Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/28945

La formació del professorat en educació intercultural
Sabariego Puig, Marta
Universitat de Barcelona
Aquest article assenyala la importància que la formació del professorat adquereix per introduïr i millorar la pràctica de l'educació intercultural. Des d'una visió realista, es comença per la dimensió legal que vehicula la organització del pla de formació intercultural a Catalunya tant en les modalitats de formació inicial com permanent. A continuació, entra en les grans orientacions conceptuals que dominen aquest àmbit i descriu com es concreten en els diversos models de desenvolupament professional, les àrees de coneixement i possibles estratègies formatives plantejades dins dels programes de formació vinculats als diferents enfocaments de l'educació multicultural
29-08-2012
Educació intercultural
Formacio del professorat
Multicultural education|
Teacher training
(c) ICE Universitat de Barcelona, 2003
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Folgueiras Bertomeu, Pilar; Biglia, Bárbara; Luna González, Esther; Palou Julián, Berta; Sabariego Puig, Marta; Sánchez Aroca, Montse; Vanessa Soria
Barbosa Torralbo, José; Figuera Gazo, Pilar; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Fonrodona Baldajos, Gemm; González Azón, María del Carmen; Prades Nebot, Anna; Sabariego Puig, Marta; Torrado Fonseca, Mercè
Garcia Gonzalez, I.; Boix Navarro, M.; Martínez Olmo, Francesc; Noguera Pigem, Elena; Rajadell, Núria; Sabariego Puig, Marta
Barbosa Torralbo, José; Figuera Gazo, Pilar; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Fonrodona Baldajos, Gemm; González Azón, María del Carmen; Prades Nebot, Anna; Sabariego Puig, Marta; Torrado Fonseca, Mercè