To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/15841
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Torra Borràs, Eulàlia |
dc.contributor.author | San Martin Turmo, Paloma |
dc.date | 2012-07-30T05:41:10Z |
dc.date | 2012-07-30T05:41:10Z |
dc.date | 2011-07-29 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/15841 |
dc.description.abstract | Anàlisi del significat de 'disabilitat' i representació social d'aquest col·lectiu en edat escolar a primària, fent referència a la part de praxis (anàlisi de les lleis inclusives a Itàlia i Catalunya) com a la part pràctica (anàlisi de dos casos), així com a la seva evolució històrica com a procés d'humanització fins arribar al concepte d'aules inclusives. |
dc.description.abstract | Análisis del significado de 'disabilidad' y representación social de este colectivo en edad escolar en primaria, haciendo referencia a la parte de praxis (análisis de las leyes inclusivas en Italia y Cataluña) como a la parte práctica (análisis de dos casos), así como a su evolución histórica como proceso de humanización hasta llegar al concepto de aulas inclusivas. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | http://www.gnu.org/licenses/gpl.html |
dc.subject | educació inclusiva |
dc.subject | lleis educatives |
dc.subject | educación inclusiva |
dc.subject | leyes educativas |
dc.subject | inclusive education |
dc.subject | education laws |
dc.subject | Inclusive education |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Educación inclusiva |
dc.title | Jo sóc diferent? La inclusió educativa en dues escoles a Catalunya i Itàlia : Un estudi de les lleis inclusives: de la teoria a la pràctica |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |