To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/15841

Jo sóc diferent? La inclusió educativa en dues escoles a Catalunya i Itàlia : Un estudi de les lleis inclusives: de la teoria a la pràctica
San Martin Turmo, Paloma
Universitat Oberta de Catalunya
Anàlisi del significat de 'disabilitat' i representació social d'aquest col·lectiu en edat escolar a primària, fent referència a la part de praxis (anàlisi de les lleis inclusives a Itàlia i Catalunya) com a la part pràctica (anàlisi de dos casos), així com a la seva evolució històrica com a procés d'humanització fins arribar al concepte d'aules inclusives.
Análisis del significado de 'disabilidad' y representación social de este colectivo en edad escolar en primaria, haciendo referencia a la parte de praxis (análisis de las leyes inclusivas en Italia y Cataluña) como a la parte práctica (análisis de dos casos), así como a su evolución histórica como proceso de humanización hasta llegar al concepto de aulas inclusivas.
2012-07-30
educació inclusiva
educación inclusiva
inclusive education
lleis educatives
leyes educativas
education laws
Inclusive education
Educació inclusiva
Educación inclusiva
http://www.gnu.org/licenses/gpl.html
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters