Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/200093

Programa de gestió per la Boutique Shahrazad
Mourikh, Khadija
Borralleras Andreu, Cristina; Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
Per tal d'iniciar el meu TFC, vaig decidir començar a desenvolupar un programa que contempla la gestió diària del comerç, així com la dels productes, clients, proveïdors, vendes i compres, d’un negoci que es tracta d’una botiga de roba, sabates,bosses i complements, per tal de convertir-ho en un sistema de gestió més complert. Actualment, l’entorn de negoci en el petit comerç està cada cop més desplaçat degut al gran creixement de les grans superfícies per part de franquícies de cadenes molt potents. A més, els clients són cada cop més exigents i el mercat està cada vegada més saturat. És per això que voldrem incloure un valor afegit al sistema, per poder donar un nou punt de vista al negoci, de tal manera que permeti nodrir la nostra relació amb el client, de manera que la col•laboració sigui satisfactòria per ambdues parts. I per acabar s’elabora una pàgina web per tal de fer promoció i publicitat per la botiga, ja que avui en dia és molt important existir en el món virtual.
In order to initiate my TFC, l decided to develop a program that includes daily management of trade, as well as products, customers, suppliers, sales and purchases, in business regarding clothes, shoes, bags and accessories fashion shop to turn nit into a more comprehensive management system. Currently, the business environment in the retail trade is increasingly displaced because of the growth of large malls by powerful franchise chains. In addition, requires customers are going up day by day and the market is increasingly saturated. Because of that we want to include a more powerful system, in order to give a new perspective on business, so that allow us make stronger the customer relations, and the collaboration is satisfactory to both sides. Finally i have created a website basically to make promotion and advertising for the store, because today that is really the point in the virtual world
2012-06-22
Màrqueting
Comerç -- Automatització
Comerç -- Direcció i administració
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
138 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
trealu_a2012_mourikh_khadija_programa.pdf 1.318 MB PDF Memòria

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters