To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/15779

Implantación, configuración y personalización de un helpdesk para una empresa farmacéutica;
Adaptación de un gestor de incidencias para una empresa farmacéutica
Vilella Martínez, Pau
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Prat Ribas, Jordi; Abelló Gamazo, Alberto
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Sistemes d'informació
Business enterprises--Data processing
Information storage and retrieval systems--Industries
Management information systems
gestor de incidencias
helpdesk
Empreses--Informàtica
Informació--Sistemes d'emmagatzematge i recuperació--Empreses
Sistemes d'informació per a la gestió
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters