Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/28111

Els nous ensenyaments a la Facultat de Pedagogia: un tema obert
Bordas, Immaculada; Cabrera, Flor; Espín López, Julia Victoria; Fortuny, Montserrat; Llena Berñe, Asun; Millan i Guasch, M. Dolors
Universitat de Barcelona
La universitat és motor i producte, és innovadora i con seqüencia, és iniciadora i resultat, és creadora de canvis a partir de les seves aportacions científiques i esta interrelacionada amb el medi social on es troba. La universitat és un ens que a través deis seus estudis i recerques i de la docencia fa aportacions a la ciencia, a la tecnica, a la societat pero també és receptora de tot un seguit d'elements que el medi genera i que ella ha d'assolir.
13-07-2012
Pedagogia
Currículums (Ensenyament)
Pedagogy
Curricula (Courses of study)
(c) ICE Universitat de Barcelona, 1997
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Bordas, Immaculada; Cabrera, Flor; Espín López, Julia Victoria; Fortuny, Montserrat; Llena Berñe, Asun; Millan i Guasch, M. Dolors
Bordas, Immaculada; Cabrera, Flor; Espín López, Julia Victoria; Fortuny, Montserrat; Llena Berñe, Asun; Millan i Guasch, M. Dolors
Cabrera, Flor; Millan i Guasch, M. Dolors; Navío Gámez, Antonio; Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè); Rubio Hurtado, María José; Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)
Cabrera, Flor; Millan i Guasch, M. Dolors; Navío Gámez, Antonio; Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè); Rubio Hurtado, María José; Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)