Título:
|
La Formació permanent del professorat a Catalunya. Una visió a través del tractament de la formació de formadors i formadores en els plans institucionals.
|
Autor/a:
|
Colén, M. Teresa; Echebarria, Iñaki
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
L'article fa un recorregut històric pels plans de formació permanent del professorat d'infantil, primària i secundària a Catalunya. Centra l'anàlisi de l'evolució de la formació permanent en el tractament que els diferents plans de formació han fet de la figura del formador de formadors. Aquest element permet anar establint els aspectes que han suposat els moments de canvi. Es veu el progressiu distanciament de la formació de les universitats i la creixent institucionalització dels plans de formació. També s'exposa la dicotomia entre els objectius que es plantegen i l'escassa preparació i consideració que els plans atorguen a aquests professionals, deixant en un limbe poc definit les funcions, responsabilitats i atribucions que se'ls atorga. |
Fecha de creación:
|
13-07-2012 |
Materia(s):
|
-Educació permanent -Formació del professorat -Catalunya -Continuing education -Teacher training -Catalonia |
Derechos:
|
(c) ICE Universitat de Barcelona, 2010
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
ICE Universitat de Barcelona
|
Compartir:
|
|