Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/28148

Polítiques docents en el context de l'EEES: oportunitats, dificultats i dilemes
Parcerisa Aran, Artur
Universitat de Barcelona
El procés de convergència cap a l'Espai Europeu d' Educació Superior ha fet que les universitats s'hagin plantejat el repte de millorar la docència. Que amb l'EEES es vulgui fomentar un nou model d'ensenyança, ha suscitat opinions divergents, però hagués estat irresponsable no aprofitar el procés de canvi per anar al fons del tema docent. En el context actual, cercar com millorar els processos d'aprenentatge dels i de les estudiants suposa la necessitat de reflexionar col·lectivament sobre què i sobre com s'ha d'ensenyar a la universitat. Per tal d'afavorir un canvi de model que dugui a focalitzar la mirada en el procés d'aprenentatge de l'estudiant, cal debatre sobre els dilemes que sorgeixen quan els requeriments del nou model xoquen amb la cultura tradicionalment predominant entre el professorat universitari. En l'article es comenten alguns d'aquests dilemes.
13-07-2012
Educació superior
Competències bàsiques en educació
Política educativa
Espai Europeu d'Educació Superior
Higher education
Competency based education
Educational policy
(c) ICE Universitat de Barcelona, 2009
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Parcerisa Aran, Artur; Basco, Sònia; Calafell Soldevila, Marta; Comas Ribas, Montserrat; Noguera, Ingrid
Giné-Freixes, Núria; Parcerisa Aran, Artur
Fullola i Pericot, Josep M. (Josep Maria), 1953-; Parcerisa Aran, Artur
Fullola i Pericot, Josep M. (Josep Maria), 1953-; Parcerisa Aran, Artur
Parcerisa Aran, Artur