To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/15262

El treball amb alumnat TDAH : El treball de les habilitats socials i les emocions
Cañadas Rodríguez, Antònia
Universitat Oberta de Catalunya
El treball presenta una intervenció que busca afavorir el desenvolupament de les capacitats relacionals de l'alumnat amb Trastorn per Dèficit d'Atenció amb Hiperactivitat (TDAH). La intervenció té en compte l'enfocament cognitiu-conductual, a més del model constructivista de l'ensenyament i el model d'assessorament col·laboratiu. A més, s'ha elaborat un programa d'activitats per a l'ensenyament de les habilitats socials i emocions basat en els programes desenvolupats per Monjas (1993) i Orjales (2010).
El trabajo presenta una intervención que busca favorecer el desarrollo de las capacidades relacionales del alumnado con Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividad (TDAH). La intervención tiene en cuenta el enfoque cognitivo-conductual, además del modelo constructivista de la enseñanza y el modelo de asesoramiento colaborativo. Además, se ha elaborado un programa de actividades para la enseñanza de las habilidades sociales y emociones basado en los programas desarrollados por Monjas (1993) y Orjales (2010).
2012-07-12
habilitats socials
habilidades sociales
social skills
trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat
attention-deficit hyperactivity disorder
trastorno por déficit de atención con hiperactividad
educació inclusiva
educación inclusiva
inclusive education
Educational psychology
Psicologia pedagògica
Psicología pedagógica
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters