Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/198857

Escriptura de la tesi doctoral, benestar i context d'aprenentatge: Un estudi des de les percepcions dels doctorands
Cerrato Lara, Maria
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Castelló, Montserrat,; Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna
28-06-2012
Context
Aprentatge
Doctorat
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
7 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2010FI_B200120
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2010FI_B200120.pdf 9.146 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem