Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/11162

Realització d'una campanya publicitària
Pousibet García, Alejandro
Font Aragonès, Xavier
En aquest projecte es realitza una campanya publicitària del Complex Esportiu Torribera (CET). L’empresa exposa els objectius que vol aconseguir, i a partir d’aquí s’elabora una investigació de la situació actual de l’empresa per detectar els punts febles del CET i, d’aquesta forma poder reforçar-los amb la campanya. Un cop finalitzada la investigació es realitza un pla d’estratègia de màrqueting i publicitat. Una vegada estigui definida l’estratègia a seguir es realitzaran les accions publicitàries necessàries per posar en marxa les propostes.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia
Industrial marketing
Advertising campaigns
Màrqueting industrial
Campanyes publicitàries
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem