Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/11077
Título:
|
Probabilitat i atzar. Desplegament de la Unitat Didàctica al llarg de l’Ensenyament Secundari
|
Autor/a:
|
Alcalde Sebastián, Miguel Ángel
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Brunat Blay, Josep Maria |
Abstract:
|
OBJECTIUS
Qüestionar-se l'ubicació i estructura de la Unitat Didàctica (UD)
'Probabilitat i Atzar' per tal d'optimitzar el rendiment de la seva
docència. 3 punts principals a treballar i resoldre:
1. Situació de la UD al final de les programacions de trimestre/curs.
2. Repetició de problemes i contextos.
3. Desenvolupar i treballar les CONNEXIONS.
DESENVOLUPAMENT
Per generar les connexions es realitzen 3 processos:
1. Revisió dels continguts de 'Probabilitat i Atzar' a Secundària a
través del currículum i d'altres documents.
2. Identificació de conceptes clau a l'ensenyament de les
Matemàtiques a l'ESO als altres blocs de contiguts matemàtics.
3. Plantejament de les connexions.
RESULTATS
Disseny de les Unitats Didàctiques i les activitats de 1r a 4t d'ESO.
CONCLUSIONS
El treball acurat de les connexions de les unitats didàctiques permet:
1. Atenció a la diversitat a l'aula.
2. Foment de la motivació dels estudiants.
3. Treball de les Competències Bàsiques |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Didàctica::Didàctiques específiques -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes -Teaching -- Aids and devices -- Design -Probabilitat i atzar -Material didàctic -- Disseny |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem