Abstract:
|
En aquest treball es presenta un pla d'empresa on s'analitzen els diferents factors que
intervenen a l'hora d'impulsar la implantació d'una nova empresa elaboradora i
comercialitzadora d'oli verge, introduint a la vegada un canvi de mentalitat pel que fa al
tipus de comercialització del producte.
Així doncs, un dels factors en que es posa més èmfasi és en la forma de vendre el
producte, ja que s'intenta innovar utilitzant la crescuda de l'interès pel turisme rural i
l'agricultura tradicional.
La nova empresa parteix d'una producció privada d'oli que actualment només produeix
per a consum propi i per a la cooperativa local i de la idea d'organitzar visites als
terrenys perquè el consumidor pugui veure en viu el procés de producció del seu propi oli.
La unió d'aquests dos factors per a crear una petita empresa és el que s'analitza en
aquest pla d'empresa, per tal d'aconseguir un petit negoci que pugui ser innovador en el
sector i alhora rendible.
També s'hi destaca la importància que l'empresa emergent vol donar a la qualitat del seu
producte i, per això, s'analitzen també les característiques d'aquest i del seu procés de
producció. |