To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/15163
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Museu del Ferrocarril de Catalunya |
dc.contributor | Aliau Pons, Juan José |
dc.contributor.author | Hurtado Bernadás, Antonio |
dc.contributor.author | Serrano Ortega, Carlos |
dc.date | 2012-01-27 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/15163 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Railroads |
dc.subject | Talgo-I |
dc.subject | Estructura tubular |
dc.subject | Bogie |
dc.subject | Rueda dirigida |
dc.subject | Suspensión ballesta |
dc.subject | Sistema rodadura |
dc.subject | Aligeramiento |
dc.subject | Quarter Eliptic |
dc.subject | Parametrizado |
dc.subject | CATIA V5 R18 |
dc.subject | Enginyeria de ferrocarrils |
dc.title | Ingeniería Inversa del TALGO-I (locomotora y vagón de cola) |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |