Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/14296

Modelització suspensions de vehicles per a una eficaç reducció en bandes reductores
de Amos García, Daniel
Altabella Vives, Joan
El projecte vigent fa referència a un estudi en profunditat per demostrar que el pas per bandes reductores crea impactes mecànics en les suspensions dels vehicles, vibracions i soroll. I per altra banda, s’estudien estratègies amb els perfils de les bandes experimentals per tal de disminuir els impactes per a velocitats moderades i alhora incrementar aquests impactes per a velocitats elevades. En conclusió, l’estudi modelitza les suspensions dels vehicles amb un nou disseny de “banda reductora o rugosa” que presenti velocitats òptimes sobre els vehicles i a la seva vegada, per sobre del límit estudiat, es puguin obtenir impactes elevats sobre les estructures dels vehicles (suspensions, xassís, etc.), la qual cosa implica directament a una acció-reacció moderada en la variable velocitat que només estigui en mans dels conductors.
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica::Instrumentació i mesura
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aplicacions de la informàtica::Aplicacions informàtiques a la física i l‘enginyeria
Automobiles--Springs and suspension
Engineering models
Automòbils -- Ressorts i suspensió
Enginyeria--Models
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem