Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/196109

Decomposing the Tourist’s Satisfaction Gap: The Role of Expectations and Cognitions
Díaz Serrano, Lluís
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia; Universitat Rovira i Virgili. Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública
2012
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Turistes
Consumidors -- Satisfacció
Destinacions turístiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
37 p.
Documento de trabajo
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia
Documents de treball del Departament d'Economia;2012-10
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
201210.pdf 280.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem