Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/24377
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Imbernón, Francesc |
dc.date | 2012-04-23T11:10:47Z |
dc.date | 2012-04-23T11:10:47Z |
dc.date | 2009 |
dc.identifier.citation | 1886-1946 |
dc.identifier.citation | 568388 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/24377 |
dc.format | 9 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://dx.doi.org/10.1344/reire2009.2.2221 |
dc.relation | REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 2009, vol. 2 núm. 2, pàg. 1-9 |
dc.relation | http://dx.doi.org/10.1344/reire2009.2.2221 |
dc.rights | cc-by (c) Imbernón, Francesc., 2009 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
dc.subject | Investigació educativa |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Educational research |
dc.subject | Teacher training |
dc.title | La investigació sobre i amb el professorat. La repercussió en la formació del professorat. Com s'investiga? |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |