To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/13876

Los efectos decoy y marca en las estrategias de venta de las aerolíneas comerciales
González Prieto, David; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai::Aspectes socials
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Aeronautics, Commercial -- Marketing
Aviació comercial -- Màrqueting
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; González Prieto, David; Fernández Alarcón, Vicenç
Sicilia Espín, Carlos; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç; González Prieto, David
Sallán Leyes, José María; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol; González Prieto, David
Simó Guzmán, Pep; Sicilia Espín, Carlos; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç; González Prieto, David; Sallán Leyes, José María
 

Coordination

 

Supporters