Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/13889

Los efectos decoy y marca en la estrategia de venta de una aerolínea comercial low cost
González Prieto, David; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai::Aspectes econòmics
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Aeronautics, Commercial -- Marketing
Aviació comercial -- Màrqueting
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; González Prieto, David
González Prieto, David; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç
Sallán Leyes, José María; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol; González Prieto, David
Simó Guzmán, Pep; Sicilia Espín, Carlos; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç; González Prieto, David; Sallán Leyes, José María
González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç