Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/13889

Los efectos decoy y marca en la estrategia de venta de una aerolínea comercial low cost
González Prieto, David; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Lordan González, Oriol
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
-Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai::Aspectes econòmics
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Aeronautics, Commercial -- Marketing
-Aviació comercial -- Màrqueting
Article - Versió publicada
Objecte de conferència
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sicilia Espín, Carlos; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María; Lordan González, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç; González Prieto, David
Lordan González, Oriol; Florido, Joel; Sallán Leyes, José María; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; González Prieto, David
Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; González Prieto, David
Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; González Prieto, David; Fernández Alarcón, Vicenç
González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç