Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/194541

Intel·ligència artificial aplicada a un joc beat'em up en 2D
Adan López, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria; López Hernández, María del Mar
Creació d'un joc del tipus Arcade beat'em up en 2D utilitzant escenaris amb una certa profunditat de moviment i dotant als personatges no jugadors i altres objectes d'Intel·ligència Artificial de manera que el seu comportament no sigui sempre lineal i aprofitant-ho per afegir nivells de dificultat.
Creación de un juego del tipo Arcade beat'em up en 2D utilizando escenarios con una cierta profundidad de movimiento y dotando a los personajes no jugadores y otros objetos de Inteligencia Artificial de manera que su comportamiento no sea siempre lineal y aprovechándolo para añadir niveles de dificultad.
Development of an Arcade game type beat'em up in 2D using stages with some moving depth and providing the non playable characters and other objects with Artificial Intelligence so that their behavior is not always linear and taking advantage with this to add some difficulty levels
11-05-2012
004 - Informàtica
Videojocs -- Disseny
Intel·ligència artificial -- Aplicacions
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
AdanLopezCarlosR-ETISa2010-11.pdf 2.578 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem