To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/10334
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental |
dc.contributor.author | Amante García, Beatriz |
dc.contributor.author | Ponsa Asensio, Pere |
dc.contributor.author | Romero, Carmen |
dc.contributor.author | Oliver del Olmo, Sonia |
dc.contributor.author | Vilanova, Ramón |
dc.date | 2010 |
dc.identifier.citation | Amante, B. [et al.]. Implementing new learnig methodologies in the hard sciences. A: IEEE Engineering Education Conference. "IEEE Engineering Education 2010. The future of global learning in engineering education". Madrid: 2010, p. 1833-1839. |
dc.identifier.citation | 978-1-4244-657 1-2 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/10334 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://ieeexplore.ieee.org/xpl/mostRecentIssue.jsp?punumber=5487606 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Habilitats personals i competències::Competències informacionals |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu |
dc.subject | Education, Higher |
dc.subject | Education, Higher -- Evaluation |
dc.subject | Study skills |
dc.subject | Ensenyament universitari -- Avaluació |
dc.subject | Aprenentatge -- Ensenyament universitari |
dc.subject | Comunicació en l'educació |
dc.title | Implementing new learnig methodologies in the hard sciences |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |