To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/9795

An innovative teaching practice based on online channels: a qualitative approach
Bravo Ibarra, Edna Rocío; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic
Teaching - Aids and devices
Education, Higher
Student motivation
Perceived efficiency
Innovative practices
Low cost videos
Ensenyament universitari -- Innovacions
Material didàctic -- Ensenyament universitari
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Garriga Garzón, Federico; Rajadell Carreras, Manuel; García-Almiñana, Daniel; Suñé Torrents, Albert; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Algaba Joaquín, Inés María; Albareda Sambola, Maria; Salán Ballesteros, Maria Núria; Amante García, Beatriz; Enache, Cristina Mihaela; Bravo Ibarra, Edna Rocío
Ardanuy Raso, Mònica; Serrano, Pilar; Rajadell Carreras, Manuel; Suñé Torrents, Albert; Albareda Sambola, Maria; Simó Guzmán, Pep; Salán Ballesteros, Maria Núria; Fernández Alarcón, Vicenç; Algaba Joaquín, Inés María; Enache, Cristina Mihaela; Amante García, Beatriz; García-Almiñana, Daniel; Bravo Ibarra, Edna Rocío
Bravo Ibarra, Edna Rocío; Amante García, Beatriz; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
Rajadell Carreras, Manuel; Amante García, Beatriz; García-Almiñana, Daniel; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç; Algaba Joaquín, Inés María; Salán Ballesteros, Maria Núria; Enache, Cristina Mihaela; Albareda Sambola, Maria; Bravo Ibarra, Edna Rocío; Suñé Torrents, Albert
Bravo Ibarra, Edna Rocío; Amante García, Beatriz; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
 

Coordination

 

Supporters