To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/9160

Impacto sobre los volúmenes de tráfico y el reparto modal de los servicios de alta velocidad derivado de una reducción del nivel actual de los cánones ferroviarios a los niveles deseables según la Directiva 2001/14/CE
Sánchez Borrás, Marta; López Pita, Andrés
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i el Territori; Universitat Politècnica de Catalunya. EXIT - Enginyeria de les Xarxes i les Infraestructures de Transport
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari
High speed trains--Europe
Trens d'alta velocitat -- Anàlisi d'impacte -- Europa
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sánchez Borrás, Marta; López Pita, Andrés
López Pita, Andrés; Sánchez Borrás, Marta
Robusté Antón, Francesc; Estrada Romeu, Miguel Ángel; López Pita, Andrés
 

Coordination

 

Supporters