Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/8967
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GNOM - Grup d'Optimització Numèrica i Modelització |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GREMA - Grup de Recerca en Estadística Matemàtica i les seves Aplicacions |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. LIAM - Laboratori de Modelització i Anàlisi de la Informació |
dc.contributor.author | González Alastrué, José Antonio |
dc.contributor.author | Cobo Valeri, Erik |
dc.contributor.author | Rius Carrasco, Roser |
dc.date | 2010 |
dc.identifier.citation | González, J.; Cobo, E.; Rius, R. Tanteando a Bolonia: unas experiencias sobre cómo implicar al alumno. A: XXXII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa. "XXXII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa". La Coruña: 2010, p. 95-96. |
dc.identifier.citation | 978-84-693-6152-8 |
dc.identifier.citation | C 2913-2010 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/8967 |
dc.language.iso | spa |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística aplicada::Qualitat total |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Matemàtica aplicada a les ciències |
dc.subject | Group work in education |
dc.subject | Educational technology |
dc.subject | Computer-assisted instruction |
dc.subject | Teaching methods |
dc.subject | Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament universitari |
dc.subject | Ensenyament assistit per ordinador |
dc.subject | Tecnologia educativa |
dc.subject | Aprenentatge -- Metodologia |
dc.title | Tanteando a Bolonia: unas experiencias sobre cómo implicar al alumno |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |