To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/8967
Title: | Tanteando a Bolonia: unas experiencias sobre cómo implicar al alumno |
---|---|
Author: | González Alastrué, José Antonio; Cobo Valeri, Erik; Rius Carrasco, Roser |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa; Universitat Politècnica de Catalunya. GNOM - Grup d'Optimització Numèrica i Modelització; Universitat Politècnica de Catalunya. GREMA - Grup de Recerca en Estadística Matemàtica i les seves Aplicacions; Universitat Politècnica de Catalunya. LIAM - Laboratori de Modelització i Anàlisi de la Informació |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística aplicada::Qualitat total -Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Matemàtica aplicada a les ciències -Group work in education -Educational technology -Computer-assisted instruction -Teaching methods -Espai Europeu d'Educació Superior -Matemàtica -- Ensenyament universitari -Ensenyament assistit per ordinador -Tecnologia educativa -Aprenentatge -- Metodologia |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article - Published version Conference Object |
Share: |