Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/8967

Tanteando a Bolonia: unas experiencias sobre cómo implicar al alumno
González Alastrué, José Antonio; Cobo Valeri, Erik; Rius Carrasco, Roser
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa; Universitat Politècnica de Catalunya. GNOM - Grup d´Optimització Numèrica i Modelització; Universitat Politècnica de Catalunya. GREMA - Grup de Recerca en Estadística Matemàtica i les seves Aplicacions; Universitat Politècnica de Catalunya. LIAM - Laboratori de Modelització i Anàlisi de la Informació
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística aplicada::Qualitat total
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Matemàtica aplicada a les ciències
Group work in education
Educational technology
Computer-assisted instruction
Teaching methods
Espai Europeu d'Educació Superior
Matemàtica -- Ensenyament universitari
Ensenyament assistit per ordinador
Tecnologia educativa
Aprenentatge -- Metodologia
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Rius Carrasco, Roser; González Alastrué, José Antonio
Cobo Valeri, Erik; Secades, Julio; Miras, Francesc; González, José Antonio; Saver, Jeffrey L.; Corchero García, Cristina; Rius Carrasco, Roser; Dávalos, Antoni
Cobo Valeri, Erik; González Alastrué, José Antonio; Muñoz Gracia, María del Pilar; Dieguez, José Manuel; Piñeiro, Martiño
González Alastrué, José Antonio; Jover, Lluís; Cobo Valeri, Erik; Muñoz Gracia, María del Pilar
González Alastrué, José Antonio; Jover, Lluís; Cobo Valeri, Erik; Muñoz Gracia, María del Pilar