Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/8862

¿Cómo nos ayuda el Tour de Francia en el diseño de programas docentes centrados en el aprendizaje?
Valero García, Miguel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. ICARUS - Sistemes Aviònics i de Comunicació Intel·ligents per Avions no Tripulats Fiables
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
Educational innovations
Learning
Ensenyament -- Metodologia
Aprenentatge
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Barrado Muxí, Cristina; Cuadrado Santolaria, Raúl; Delgado Muñoz, Luis; Mellibovsky Elstein, Fernando; Pastor Llorens, Enric; Pérez Batlle, Marcos; Prats Menéndez, Xavier; Rojas Gregorio, José Ignacio; Royo Chic, Pablo; Valero García, Miguel
González Colás, Antonio María; Valero García, Miguel
Díaz de Cerio Ripalda, Luis Manuel; Valero García, Miguel; González Colás, Antonio María
González Colás, Antonio María; Valero García, Miguel; Díaz de Cerio Ripalda, Luis Manuel