Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/8620

A conjoint analysis of quality wine: consumer preferences and market segmentation
Sánchez, Mercedes; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Enologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
Wine and wine making--Economic aspects--Spain
Consumers' preferences--Spain--Mathematical models
Vinicultura -- Aspectes econòmics -- Espanya
Consumidors -- Preferències -- Models matemàtics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sánchez, Mercedes; Grande, Ildefonso; Gil Roig, José María; Gracia, Azucena
Sánchez, Mercedes; Sanjuán, Ana Isabel; Gil Roig, José María; Gracia, Azucena; Soler, Francisco