Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/9054

Aprendizaje cooperativo y 'entregables': El paradigma de la evaluación continua en la universidad
Martínez García, Herminio; Domingo Peña, Joan
Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica; Universitat Politècnica de Catalunya. EPIC - Disseny de circuits analògics integrats i de convertidors de potencia conmutats
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
Learning
Ensenyament universitari
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació (ICE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Martínez García, Herminio; Gámiz Caro, Juan; Domingo Peña, Joan; Grau Saldes, Antoni
Martínez García, Herminio; Gámiz Caro, Juan; Domingo Peña, Joan; Grau Saldes, Antoni
Domingo Peña, Joan; Martínez García, Herminio; Gámiz Caro, Juan