Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/6863

Uso de estrategias de comunicación en internet de las agencias de viaje españolas
Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio; Velarde-Iturralde, M.Andrea; Griñón-Barceló, Raquel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Internet marketing
Internet advertising
Social media -- Marketing
Travel agents
M31-Marketing
M37-Advertising
Màrqueting per Internet
Publicitat per Internet
Xarxes socials -- Màrqueting
Agències de viatges
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sabaté i Garriga, Ferran; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Lebherzd, Philipp R.
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Cañabate Carmona, Antonio; Fonseca Casas, Pau; Sabaté i Garriga, Ferran