To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/10858
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. MOVING - Grup de Recerca en Modelatge, Interacció i Visualització en Realitat Virtual |
dc.contributor.author | Brunet Crosa, Pere |
dc.contributor.author | Navazo Álvaro, Isabel |
dc.date | 1996-08 |
dc.identifier.citation | Brunet, P.; Navazo, I. Spain: computer graphics education evolves with curricula structure. "Computer graphics (US)", Agost 1996, vol. 30, núm. 3, p. 23-24. |
dc.identifier.citation | 0097-8930 |
dc.identifier.citation | 10.1145/232301.232321 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/10858 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://delivery.acm.org/10.1145/240000/232321/p23-brunet.pdf?key1=232321&key2=8309138621&coll=GUIDE&dl=GUIDE&CFID=79669141&CFTOKEN=85408585 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Computer graphics -- Study and teaching (Higher) |
dc.subject | Infografia -- Ensenyament universitari |
dc.title | Spain: computer graphics education evolves with curricula structure |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |