Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/6465

Metodología docente basada en problemas (PBL) aplicada a la evaluación y comercialización de oportunidades tecnológicas.
Solé Parellada, Francesc; Palacio Aguirre, Itxaso del; Olivella Nadal, Jordi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d´Organització i Logística Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Problem-based learning
Entrepreneurship
Aprenentatge
Empreses -- Organització i administració
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Joaquín Siciliana Rodríguez
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Montiel, Hector; Palacio Aguirre, Itxaso del; Solé Parellada, Francesc; Nuño De la Parra, José Pablo
Palacio Aguirre, Itxaso del; Tina Zhang, X; Solé Parellada, Francesc
Solé Parellada, Francesc; Jornades sobre el lideratge en el comandament de les dones a la policia (2012 : Mollet del Vallès)
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc