To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/6350

Assessing the impact of advertising on wine preference using choice experiments
Kallas, Zein; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Enologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
Wine and wine making--Economic aspects--Spain
Consumers' preferences--Mathematical models
Vinicultura -- Aspectes econòmics -- Espanya
Consumidors -- Preferències -- Models matemàtics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

borrisser Pairo, Francesc; Kallas, Zein; Panella-Riera, Nuria; Avena, Maria; Gil Roig, José María; Olivares, Alvaro; Olivar, Maria Angels
 

Coordination

 

Supporters