To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/6350

Assessing the impact of advertising on wine preference using choice experiments
Kallas, Zein; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Enologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
-Wine and wine making--Economic aspects--Spain
-Consumers' preferences--Mathematical models
-Vinicultura -- Aspectes econòmics -- Espanya
-Consumidors -- Preferències -- Models matemàtics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sánchez Toledano, Blanca Isabel; Kallas, Zein; Palmeros Rojas, Oscar; Gil Roig, José María
Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees; Oliver, Maria Angels
Oliver, Maria Angels; Gil, Marta; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Font i Furnols, Maria; Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees
 

Coordination

 

Supporters