Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/2706

Action rule induction from cause-effect pairs learned through robot-teacher interaction
Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Institut de Robòtica i Informàtica Industrial
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Representació del coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Aprenentatge automàtic
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial artificial
Intelligent robots and autonomous agents
Machine learning
Planning / Artificial intelligence
Robots
Sistemes de control intel·ligents
Aprenentatge automàtic
Planificació / Intel·ligència artificial
Classificació INSPEC::Automation::Robots::Intelligent robots
Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Learning (artificial intelligence)
Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Planning (artificial intelligence)
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
University of Karlsruhe
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Agostini, Alejandro Gabriel; Wörgötter, Florentin; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme
Agostini, Alejandro Gabriel; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Agostini, Alejandro Gabriel; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin