Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/2624

Uso de la enseñanza no presencial para fomentar la transversalidad del aprendizaje
Llumà Fuentes, Jordi; Jorba Peiró, Jordi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica; Universitat Politècnica de Catalunya. PROCOMAME - Processos de Conformació de Materials Metàl·lics
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Distance education
-Problem-based learning
-Ensenyament no presencial
-Aprenentatge transversal
-PBL
-Aprenentatge basat en projectes
-Aprenentatge basat en problemes
-Ensenyament a distància
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Objeto de conferencia
Universitat de Lleida
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

González Rojas, Hernan Alberto; Travieso Rodriguez, Jose Antonio; Jorba Peiró, Jordi; Llumà Fuentes, Jordi
Solà Saracibar, Joan; Jorba Peiró, Jordi; Llumà Fuentes, Jordi
Salán Ballesteros, Maria Núria; Rupérez de Gracia, Elisa; Illescas Fernandez, Silvia; Jorba Peiró, Jordi; Llumà Fuentes, Jordi; Rodríguez Rius, Daniel; Torres Hernández, Yadir