Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/6068

Stabilizing work schedules in a call centre: expected and unexpected results
Olivella Nadal, Jordi; Pastor Moreno, Rafael
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d´Organització i Logística Industrial
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions
Production scheduling
Scheduling
Call centre
Planificació
Planificación
Centro de llamadas
Centre de trucades
Tiempo de trabajo
Temps de treball
Producció -- Planificació
Artículo
Operational Research Society
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Corominas Subias, Albert; Olivella Nadal, Jordi; Pastor Moreno, Rafael
Corominas Subias, Albert; Olivella Nadal, Jordi; Pastor Moreno, Rafael
Pastor Moreno, Rafael; Corominas Subias, Albert; Olivella Nadal, Jordi