To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/2149

Suggestions for teaching exploratory data analysis in engineering education within the European Credit Transfer System
Blanco Abellán, Mónica; Ginovart Gisbert, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III; Universitat Politècnica de Catalunya. GRHCT - Grup de Recerca d'Història de la Ciència i de la Tècnica; Universitat Politècnica de Catalunya. SC-SIMBIO - Sistemes complexos. Simulació discreta de materials i de sistemes biològics
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d’Educació Superior
-Mathematics education
-Bologna process (European higher education)
-cooperative learning
-jigsaw model
-exploratory data analysis
-statistical project
-student-generated data
-Ensenyament -- Innovacions
-Matemàtica -- Aplicacions científiques -- Llibres de text -- Ensenyament universitari
-Matemàtica--Didàctica
-Espai Europeu d'Educació Superior
-Classificació AMS::97 Mathematics Education
Conference Object
Varga Tamás Foundation
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Blanco Abellán, Mónica; Ginovart Gisbert, Marta; Estela Carbonell, M. Rosa; Jarauta Bragulat, Eusebio
Ginovart Gisbert, Marta; Catalina, Merche; Blanco Abellán, Mónica
Blanco Abellán, Mónica; Ginovart Gisbert, Marta; Estela Carbonell, M. Rosa; Jarauta Bragulat, Eusebio
 

Coordination

 

Supporters