To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/15629

The Use of Role Playing in Engineering Curricula: a Case Study in Human-Automation Systems
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón; Amante García, Beatriz
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació::Interacció home-màquina
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Human-computer interaction
Role playing
Project method in teaching
Interacció persona-ordinador
Autoaprenentatge
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón; Amante García, Beatriz
Amante García, Beatriz; Ponsa Asensio, Pere; Romero, Carmen; Oliver del Olmo, Sonia; Vilanova, Ramón
Amante García, Beatriz; Lacayo Vidal, Alex; Piqué Miserachs, Marc; Oliver del Olmo, Sonia; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz
 

Coordination

 

Supporters