Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/15125

Structural equation modelling of consumer acceptance of organic food in Spain
Avitia Rodríguez, Jessica; Gil Roig, José María; Costa Font, Montserrat
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Indústria de la carn
Natural foods industry --Spain
Agricultura ecològica
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Avitia Rodríguez, Jessica; Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María; Echeverria, G.; Lusk, Jayson L.
Avitia Rodríguez, Jessica; Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María; Lusk, Jayson L.
Costa Font, Montserrat; Serra Devesa, Teresa; Gil Roig, José María; Gras Moreu, Anna Maria
Costa Font, Montserrat; Tranter, R.B.; Gil Roig, José María; Jones, P.; Gylling, M.
Costa Font, Montserrat; Gil Roig, José María