To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/14223
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement |
dc.contributor.author | Ponsa Asensio, Pere |
dc.contributor.author | Vilanova i Arbós, Ramon |
dc.contributor.author | Gomà, Anton |
dc.contributor.author | Pérez, Àlex |
dc.date | 2011 |
dc.identifier.citation | Ponsa, P. [et al.]. The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems. "International journal of engineering education", 2011, vol. 27, núm. 3, p. 625-634. |
dc.identifier.citation | 0949-149X |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/14223 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Tempus Publications |
dc.relation | http://www.ijee.ie/contents/c270311.html |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació::Interacció home-màquina |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Role playing |
dc.subject | Project method in teaching |
dc.subject | Human-computer interaction |
dc.subject | Interacció persona-ordinador |
dc.subject | Autoaprenentatge |
dc.title | The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |